tisdag 20 januari 2009

Dags även för mig

Trots att jag under flera år varit flitig läsare av andras bloggar har jag själv aldrig tänkt tanken att starta en. Men efter diverse påtryckningar om att publicera Runskriften på nätet kom jag fram till att starta en Runskrifts blogg.
Här är det tänkt att jag skall publicera de runskrifter som jag författar till Gislaveds SK´s hemma matcher men även delge er annat smått och gott ifrån min vardag.
Tyvärr kommer merparten av alla inlägg handla om hockey då jag kan beskrivas som något av en hockeygalning.
Nu är ju mitt liv inte bara hockey utan det som i alla lägen går först är givetvis min familj bestående av fru och två barn. Och skulle min chef mot förmodan hitta hit är det väl bästa att skriva att även jobbet går före hockeyn.

Då ger jag mig ut i blogg världen så får vi se hur det slutar.

3 kommentarer:

Tommy sa...

Bra Palm!

Anonym sa...

Borde den inte heta "Runeskriften" efter din stora idol?
MrBrynäs

Runskriften sa...

Som svar till Tommy vill jag säga att jag gör det bara för att jag blivit tvingad. Och som svar till Anonym så trodde jag att det var en hemlighet att MrBrynäs var min stora idol.