onsdag 2 juni 2010

Varför skall det alltid regna på tisdagar?

Har precis kommit hem ifrån jobbet och tänkte bara klippa gräsmattan innan jag tar den korta vägen genom skogen till ovalen för lite speedway. Men som vanligt när det är tisdag och speedway börjar himlen droppa och förstör alla mina planer. Ingen gräsklippning och jag känner inte för att se speedway när det regnar. Blir tyvärr soffläge istället och diverse surfande…

På hockeyfronten förhandlas det till både höger och vänster och förhoppningarna är väl goda att man inom kort skall kunna spika truppen i GSK. En hel del annan info som läkt ut gällande klubbens ekonomi men där vet jag att klubben jobbar på en presentation när/om allt blir klart.

Tingsryd verkar ha hittat en skattkista utan dess like och värvar stjärnor på löpande band. Kommer bli tufft för Växjö och Troja att hålla Tingsryd bakom sig.

När det gäller mitt favoritlag nummer två HV71 så har de enligt mig ersatt sina förluster mycket väl. Skall bli kul att se dem live i Gislerinken även i år. Skall försöka hinna se något av årets match.

Många bloggare som väljer att lägga av och även jag känner att tiden inte riktigt räcker till men även om inläggen är få kommer jag försöka fortsätta blogga när tillfälle ges. Blir ju automatiskt mer att skriva när säsongen väl drar igång igen.

Nu börjar en gammal klassiker på tv och i brist på annat så tänker jag genomlida TimeCop

Inga kommentarer: