fredag 12 mars 2010

Fredag igen!

Det är inte klokt vad tiden går fort. Har inte hunnit vara inne och skriva något på bloggen på ett tag nu då all tid har gått till att förbereda morgondagens blogg fest. För er som har missat det kommer jag imorgon hålla ettårs kalas för min blogg och det är ganska mycket gäster som dyker upp. Förutom goda vänner och diverse släktingar kommer det andra hockey bloggare och allt är upplagt för en riktig fest.

Elitserien
Nu återstår det bara en omgång av säsongens elitserie och på det stora hela är det väl de förväntade lagen som tar sig till slutspel. Även om jag trodde att Modo skulle greja en slutspelsplats till slut men de vek ner sig fullständigt i Södertälje igår. Synd om det var Foppas och Näslunds sista matcher i karriären då det är två av svensk hockeys största som i så fall gjorde sina sista framträdande.

Jag som är HV fantast är dock lite orolig då HV sista tiden har spelat allt annat än bra och det är ju bara att hoppas att de har en extra växel att lägg i nu när allvaret börjar. Det är ju nu killar som Ward och Ledin skall vakna till liv.

Nu skall jag fortsätta planera morgondagens tillställning.

Inga kommentarer: