torsdag 10 december 2009

Så har det hänt igen

Igår var det dags igen...visst en ny förlust för GSK men det jag tänker på händer mer sällan. Undertecknad missade en tävlingsmatch i Gislerinken och det har inte hänte sedan januari 2001 så visst är det lite speciellt.

Igår hände det som inte får hända när det är hockey på hemmaplan, både min fru och våra barn låg nedbäddade med feber vilket gjorde att jag fick stanna hemma och sköta markservice. Följde givetvis matchen via Swehockey och efter 1 period såg det ju riktigt bra ut. Smet faktiskt ut en snabbis till ishallen för att kolla igenom så att allt funkade när jag inte var där och som vanligt sköter sig GSK´S funktionärer prickfritt. Under mina ca 10 minuter i hallen såg jag ca 2-3 minuter hockey så helt utan blev jag inte.

Två matcher kvar innan vi säger god jul och sen hoppas vi på att det vänder efter jul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vissa tycker nog du gjorde en fel prioritering men det hedrar dig att familjen går före GSK en gång vart 8e år....