torsdag 25 juni 2009

Torsdag eftermiddag!

Sitter helt uppslukad i jobb och egentligen finns det inte tid för något annat än just jobb. Det som driver mig nu är att det bara är 6 arbetsdagar kvar innan det är dags för årets semester. Men när det nu var dags för en kopp Java kan jag lika gärna skriva lite på bloggen.

Var uppe på kansliet en liten snabbis i tisdagskväll för att kolla av läget nu när man mer eller mindre bor på jobbet och missar allt av värde. Tydligen går försäljningen till HV71-Färjestad riktigt bra och inne på kansliet påminner det lite om hur det såg ut inför GSK-Leksands matchen. Det ringer konstant och överallt finns det listor men namn på folk som har förbokat biljetter. Eftersom undertecknad är HV fantast av stora mått så hoppas jag att jag under matchen skall få tillfälle att också kunna se lite av hockeyn. Det brukar ju vara lite si och så med det annars när det är hemma matcher, fast som tur är filmas ju alla GSK matcher så man kan se dem i efterhand.


Har försökt att kolla av våra konkurrenters spelartrupper inför säsongen och utan att fördjupa mig i var och en så kan jag nästan lova att vi slipper vara favoriter inför säsongen.

När det gäller GSK´s trupp så verkar den spännande och intressant och det är bara att hoppas att alla bitar faller på plats och att de som är kvar tar ytterligare ett steg i sin utveckling.

Nu är det dags att återgå till arbetet.

Inga kommentarer: